Jak si zboží objednat
Chystáte se si zakoupit náhradní díl, či příslušenství pro svůj smartphone?
Stačí jít do našeho e-shopu a najít si kompatibilní kus. Na produktové stránce zboží uvidíte, jestli ho máme skladem. Pokud skladem je, stačí jej zakoupit a vyplnit krátký objednávkový proces. Pokud si s výběrem nebo kompatibilitou nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat.
Jakmile vše vyplníte a odešlete, pošleme vám e-mailem potvrzení objednávky.
Jestliže vidíte na našem e-shopu, že dané zboží je skladem na prodejně, můžete se ihned pro něj vydat.
Telefonické objednávky neprovádíme.
Doručení, na Vámi dané místo
Pokud si u nás v e-shopu vytvoříte objednávku, zvolíte si doručení na adresu kurýrní službou nebo preferované výdejní místo. Po Praze lze využít naší expresní kurýrní služby.
Když stihnete objednávku odeslat ve všední den do 16:00, předáme zásilku dopravci ještě ten samý den.
Ke všem objednávkám od 3000 Kč máte dopravu zdarma (nevztahuje se na expresní kurýrní službu po Praze). U ostatních objednávek je dopravné dáno dle aktuálního ceníku.
Jak zaplatit
Objednávku lze zaplatit 3 způsoby: hotově, kartou, nebo převodem.
Když balíček přebíráte
Při převzetí zásilky od přepravce si svou zásilku vždy prosím zkontrolujte. V případě poškození nás ihned kontaktujte.
Zboží na vás počká v prodejně
Pokud jste si zvolili možnost osobního převzetí, u zboží které je skladem, budete informováni o tom, že Vaše zboží je již připraveno k vyzvednutí. Stavit se pro něj můžete kdykoliv v otevírací době prodejny. Zboží Vám zůstává zarezervováno následující pracovní 3 dny od vytvoření objednávky.
Informace o objednávce
Pokud už jste objednávku odeslali a chcete se k ní ještě na něco zeptat, nebo pozměnit, zavolejte nám.