Reklamace se řídí odstavcem PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNĚNÍ obchodních podmínek.
V případě, že jste spotřebitelem, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která je zajištěna u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
V platným s právním řádem České republiky je Kupujícímu, který je podnikatelem a zboží nakupuje v souvislosti s podnikáním, poskytovaná záruka 3 měsíce na zboží nad všeobecnou odpovědnost Prodávajícího za vady zboží při jeho předání.
Právo z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruka za jakost, zaniknou, nebude-li uplatněna v uvedené době.
V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, lhůta běží dnem převzetí zbožím.
Porušení ochranné pečeti, razítka či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při běžném používání.
Záruka se nevztahuje na mechanické zboží, poškození elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje), neodbornou instalací nebo zanedbáním péče o zboží.
Reklamaci lze zaslat zasláním na adresu prodejny: Servisní díly, Nuselská 98, 140 00 Praha, Česká Republika nebo osobně přímo na prodejně.
Vrácení zboží bez udání důvodu je možné do 14 dnů pouze pro spotřebitele. Pro podnikatele je možné vrácení pouze po předchozí domluvě. Případy jsou posuzovány individuálně a aplikuje se poplatek za znovu uvedení do prodeje.