1. Je možné osobní převzetí zboží? Máte jej opravdu skladem?

Ano, zboží máme fyzicky skladem a můžete si ho vyzvednout i bez předchozí objednávky na naší provozovně.

2. Jsou prodávané díly originální?

Díly které nabízíme jsou vždy v nejlepší možné kvalitě, za rozumnou cenu. Originální díly jsou často dlouhodobě nedostupné a tak je můžeme nahradit podobnou druhovýrobou. Zákazníkům narozdíl od konkurence nelžeme, proto vždy originální díly neslibujeme.

3. Je montáž složitá? Zvládneme jí doma?

Nedoporučujeme měnit díly v domácím prostředí. Díly jsou vhodné pouze pro servisní techniky s předchozími zkušenostmi. Hrozí zde poškození montovaného dílu i Vašeho přístroje, proto se raději obraťte na profesionály, kteří Vám zajistí dokonalý výsledek. Na přání Vám můžeme výměnu provést v našem servisním středisku za rozumnou cenu.

4. Jaká je na díly záruka?

Záruka je pro maloobchodní prodej 24 měsíců, pro velkoobchod 3 měsíce.

5. Obdržel jsem nefunkční zboží. Jak mám postupovat?

Postup naleznete zde.

6. Kdy budete zboží odesílat?

Zboží expedujeme každý všední den v 15h.

7. Je možné objednat zboží, které není skladem?

Ano, kontaktujte nás s konkrétním produktem a zjistíme dostupnost.

8. Je lepení součástí?

Ne vždy je lepení součástí samotného produktu. Pokud není v popisu uvedeno včetně lepení, raději si ho přiobjednejte.

9. Máme zájem o častý odběr dílů, je možná sleva?

Ano, naším velkoobchodním partnerům nabízíme výraznou slevu, kontaktujte nás pro individuální nabídku.

 

hamburger check chip magnifier mobile phone placeholder plug table user angle-down angle-left angle-right angle-up basket clock close envelope grid full-screen package flag truck montaz warning-circle forward zadni-kryt chip-alt repair os
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.